Wednesday 10 July 2013

Kem Kesihatan 'I Want Sihat' di Kg. Melalap, Tenom

Pada 2 Mei 2013, Klinik Pergigian Keningau telah mengikuti kempen 'I Want Sihat' yang dianjurkan bersama Pejabat Kesihatan Kawasan Keningau dan Panel Klinik Kesihatan Melalap, Tenom. Kempen ini telah dirasmikan oleh YB Datuk Radin Malleh.

Program ini bertujuan untuk memberi perkhidmatan pemeriksaan kesihatan kepada penduduk kampung selain mengeratkan lagi hubungan di antara penduduk dan personel kesihatan. Sasaran adalah kepada semua penduduk Kg. Melalap Tenom dan penduduk kampung berdekatan.

Sesi Pameran
Dr. Elaine sedang memberi rawatan cabutan gigi kepada pesakit
PPP Rapi'ee sedang memberi nasihat selepas cabutan kepada pesakit
Anggota Pergigian yang terlibat menjayakan
 Kem 'I Want Sihat" di Kg. Melalap, Tenom
Antara aktiviti yang dijalankan adalah pameran serta pemeriksaan dan rawatan cabutan gigi secara percuma. Secara keseluruhanya, Kem' I Want Sihat' ini berjalan dengan lancar dan baik hasil kerjasama daripada semua pihak yang terlibat. Diharapkan program seumpama ini dapat dijalankan dengan jayanya di masa akan datang.


1 comment:

  1. Hi everyone. I saw comments from people who already got their loan from ANGGA DIMAN and then I decided to apply under their recommendations and just few hours ago I confirmed in my own personal bank account a total amount of $30,000 which I requested for. This is really a great news and I am advising everyone who needs real loan to apply through their email (anggadiman1@gmail.com) I am happy now that i have gotten the loan I requested

    ReplyDelete